Facebook vill tysta ner mig, jag svarar med att starta en politisk blogg!

03.09.2021

Jag är trött på att bli förföljd, censurerad och skuggbannad. Jag är trött på att mina inlägg inte längre visas i andras flöde, kontovarningar och alla avstängningar. 

De senaste fem dagar har alla mina inlägg tagits bort och jag blivit avstängd för varenda en. 

Orsaken? 

Jag kritiserade, ifrågasatte och ironiserade över islamisternas hyckleri, varför aghanska män flyr i panik från sitt land och lämnar sina kvinnor och barn som får aldrig någonsin sätta sin fot i Sverige, varför vår feministiska regering prioriterar, särbehandlar och belönar ekonomiska migranter och vuxna bedragare som ljuger om sin bakgrund och saknar skydd-och asykskäl med uppehållstillstånd samtidigt som de sviker kvinnor och barn. Jag ifrågasatte mainstream media trovärdighet och hur de skamlöst bespottar skattebetalare som tvingas finansiera vänsterpropaganda och snyftreprtage om IS-återvändare och afghanska män som berättar om sin oro för systrar och mammor som är kvar i Afghanistan. Jag undrade varför samma journalister aldrig någonsin intervjuar kvinnor och barn som är fast i Afghanistan och deras traumatiska upplevelse. 

Jag får tydligen inte  kritisera islamism, talibalism eller terrorism på Facebook utan att bli censurerad och bli avstängd.Om jag kritiserar ovanstående grupper tolkar Facebook det som "trakasserier och hat mot vissa grupper.

Jag får tydligen inte kritisera terrorister. Med all sannolikhet så är det någon bitter "social justice warrior" som anmäler mig men det verkar inte gå så bra för henne/honom eftersom jag får tillbaka mina inlägg. 

En timme jag publicerar mitt inlägg om moralpoliser som förföljer mig och anmäler mina inlägg på Facebook, blir jag återigen avstängd. Det trots att Facebook har tidigare beklagat sitt beslut och missbedömningen.


Kriget har bara börjat!

Härmed vill jag passa på och hälsa alla värdegrundsfascister, Facebook moralpoliser och andra radikalister och fundamentalister vars önskan är att tysta ner mig att kriget har bara börjat!


Vill du stödja mig och mina texter räcker det att du läser och delar. Vill du göra mer än så är du välkommen att swisha en gåva till: 072-7456555.

Som tech jättarnas flykting är jag beroende av läsarnas stöd. Därför hoppas jag att du fortsätter att läsa min blogg! 

Biancas Sverige-Politisk blogg
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång